johanna andersson

johanna andersson

torsdag 25 november 2010

Dag 8: Ett ögonblick

Jag har upplevt ganska många ögonblick i mitt 20 åriga liv. Men jag tänkte berätta om ett som förändrade mitt liv totalt.
Många kanske inte vet att jag gick i en idrottsklass i ett år. I sjuan.
Där fick vi träna vår sport och vi utvecklades. Men efter ett år bestämde jag mig för att inte gå där längre utan flytta tillbaka till Linnéskolan. Detta ögonblick förändrade mitt liv.
Jag fortsatte med simningen ett bra tag till efter att jag hade börjat på Linnéskolan igen.
Men det var början på slutet.
Det var då jag upptäckte att det fanns så mycket mer än bara simningen.

Om jag inte hade slutat i idrottsklassen hade mitt liv nog inte sett ut som det gör idag. Och jag måste säga att jag är glad för att detta ögonblick förändrade mitt liv föralltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar