johanna andersson

johanna andersson

tisdag 23 november 2010

Dag 7: Mina bästa vänner

Jag har inte en "bästis" utan fyra bästa kompisar. Jag har ganska många personer som jag anser vara nära kompisar. Men jag har fyra stycken som ligger lite närmare hjärtat! De är dom som alltid ställer upp, dom som jag kan skratta med, de som jag kan gråta med (inte för att någon av oss är några lipsillar precis), de är dom som jag kan ha roligt med, de som jag kan ta tråkigt med och de jag kan berätta allt för.

Jag är så glad att jag har träffat sådana underbara människor. De är helt underbara!
Jasmina, Yrsa, Vera och Hedvig, tack för att ni finns!



2 kommentarer:

  1. varför klingar det alltid bäst att säga ....och hedvig?? inget personligt, bara undrar varför hedvig aldrig får börja

    SvaraRadera
  2. det "tönt" vill säga är att vi är glada att ha dig i vårt liv! du är bäst! <3

    SvaraRadera