johanna andersson

johanna andersson

söndag 21 november 2010

Dag 5: Vad är kärlek

Jag har alltid varit en sucker för kärlek! Detta betyder dock inte att jag alltid älskar kärleken. Det kan vara det absolut värsta som finns, samtidigt som det kan vara det absolut bästa.
Men när man blir kär blir man en helt annan person. Det enda man tänker på är människan man är kär i. Man tittar på mobilen var och varannan sekund. Man blir deppig om människan inte svarar på ett sms men humöret kan vända på en sekund.

Jag tror även att man gör dumma saker när man är kär. Att kärleken är blind vet ju nästan alla. Men det är det som gör kärleken så speciell.
Jag har varit kär, och det var som sagt, det bästa, finaste och absolut jobbigaste jag varit med om.
Men när allt kommer kring är det värt det, och jag skulle göra de flera gånger om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar