johanna andersson

johanna andersson

torsdag 18 november 2010

Dag 2: Min första kärlek

Jag har haft tre pojkvänner i mitt liv. Jag räknar inte med pojkvännerna jag hade när jag gick i lågstadiet. Fastän att det var en ganska fin kärlek det med. När man frågade chans på lappar, inte pratade med varandra och när det var dags att göra slut fick kompisen göra det!

När jag gick i sexan och var 12 år hade jag min första pojkvän. Johan hette han, vi var födda på samma dag och samma år. Det tyckte jag var jätte häftigt. Det var även från honom jag fick min första kyss från. Men det berättar jag mer om en annan dag.
Detta avslutades ganska snabbt och var inte speciellt seriöst.
Min andra pojkvän hette Benjamin och var ett år äldre än mig. Måste väll säga att detta var ett mer seriöst förhållande. Så seriöst det kan bli när man är 14 år. Men det tog också slut.

Sen träffade jag min första och enda kärlek so far. Och Victor hette han. Vi träffades när vi var 16 år och gjorde slut 2 och ett halv år senare.
Det var fint, det finaste, jobbigaste och absolut bästa jag har varit med om.
Hoppas att jag får uppleva det mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar