johanna andersson

johanna andersson

onsdag 17 november 2010

Dag 1: Presentera mig själv



Jag är Johanna Andersson, 20 år gammal och bosatt i Malmö stad. Jag har bott i Malmö, Limhamn, sen jag var nästan 3 år gammal. Innan dess hann jag med att bo i Lund två gånger och Helsingborg ett tag.

Innan jag fyllde 16 bestod mitt liv av en sak och en sak enbart, Simning. Det var det jag levde för. Men en dag när jag var 16 år bestämmde jag mig ganska drastiskt för att sluta simma. Anlednigen var att det tog allt mycket tid och jag hann inte göra någonting annat.
Dock är simningen fortfarande en stor del av mitt liv eftersom att jag har jobbat med ssimning enda sen jag slutade simma själv.
I dagsläget har jag en träningsgrupp som tränar fyra ggr i veckan och jag älskar det!

Det bästa jag vet är att vara med mina vänner och familj. De är det bästa jag vet. Och försöker umgås så mycket som möjligt!
För snart ett och ett halvt år sedan tog jag studenten från Malmö Borgarskola. Sen dess har jag varit i Thailand och volontärat, Malaysia och haft en underbar weekend, rest i Frankrike med familjen och varti i Litauen och jobbat på en svensklångfilm.
Om ungefär en månad ska jag till BErlin med min kära syster.

Varje gång något jobbigt händer eller om jag vill ha en förändring, ändrar jag min frisyr. Klipper bort mina sorger kan man säga.
Jag älskar att träna, men har perioder när jag tränar.
Jag har bara varit kär på rikigt en gång, men det var det bästa och jag vill gärna bli det igen!

Hoppas att ni har lärt känna mig lite bättre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar