johanna andersson

johanna andersson

onsdag 1 september 2010

sliten i Vilnius

Nu har jag borjat komma in i mitt jobb pa rikigt. Det kanns sjukt bra faktiskt!
Men det ar slitsamt. Jag borjar jobba vid halv nio pa morgonen och ar inte fardig jobbad forran vid nio pa kvallen.
Men det ar rikigt rikigt roligt.

For er som inte vet jobbar jag pa en svenskfilminspening i litauen. Jag ar nagot som heter guvernant. Det ar att man ska se till att barnen som ar skadespelare har det bra. Jag ska aven lagga upp ett schema sa att det inte missar nagot i skolan och plugga med dem.

Nu har vi precis bytt hotell till ett litet mysigt ett. Enda minus ar att det typ bara finns massa litauiskakanales och inga engelska.
Nu ska jag ta och lagga mig for jag ar AP trott!

Caio!

1 kommentar:

  1. Snart är du hemma hjärtat, då kan du ta det lugnt - med mig och alla andra tjejer. <3

    SvaraRadera