johanna andersson

johanna andersson

måndag 6 september 2010

Bitterfitta

Jag måste bara få ut min frustration så här kommer ett väldigt bittert inlägg:

På fredag landar jag i Riga klockan 12.30, jag flyger vidare till köpenhamn klockan 18.30.
Sen på lördag klockan 15.14 åker jag till stockholm med tåg (jag är alltså hemma i 19 timmar). För att klockan 10 åka från Arlanda för att mellanlanda i köpenjävlahamn för att sen flyga till Vilnius.

PLUS att jag var hemma från jobb klockan halv tio på kvällen och min AC inte fungerar. Jävlar, nästan så att jag vill gråta en skvätt!

Nu ska jag sova, imorgon fyller min syster år!! GRATTIS! tråkigt att jag inte är där, men jag får iallafall fira henne på fredag! =)

Ciao

1 kommentar:

  1. varför åker du inte bara ifrån köpenhamn direkt? låter jobbigt att åka till sthlm- kph sen ifrån kph :P men men du vet nog vad du gör =)

    Mattias T

    SvaraRadera