johanna andersson

johanna andersson

torsdag 9 september 2010

9 September

- Vaknade vid åtta snåret och tog mig en morgonpowerwalk sen åt jag en mumsig frukost
- Gjorde läxor med Jesper fram till lunch tid
- Då gick vi in till stan och satte oss på en uteservering (fantastiskt väder här i litauen idag) och åt en mumsig lunch.
- Efter det var det igentligen tänkt att Jesper skulle bli inkallad till inspelningen, men de var jätte försenade idag så det slutade med att han blev ledig idag.
- Då gjorde vi lite mer läxor och sen promenerade vi bort till affären för att handla lite.
- Nu sitter jag här och klockan är halv sju, ska snart göra lite situps sen ska jag tappa upp ett bad och läsa en bok.

Vid halv nio är det middag och innan dess ska jag ha hunnit packa mina grejer, men de blir nog inga problem.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar