johanna andersson

johanna andersson

måndag 13 december 2010

Mitt hår genom tiderna

Genom åren har jag ändrat mitt hår massor av gånger, jag har klippt det och jag har färgat det. Men som jag tycker, det är bara hår. Det växer ut igen. Här är en liten walk through memory lane:




2006 så himla fint långt hår. Detta är mitt dröm hår!


2007 ljust och långt och fint.


Även detta 2007, här klippte jag av det första gången. Mycket fint!


2007 här blev det ljusa håret brunt.


2008 En ny kort frisyr


2010 Efter jag kom hem från Thailand. Ljust och börjar bli långt!


Just nu är det brunt och lockigt precis som jag vill ha det. Just nu dvs, jag ändrar min åsikt hela tiden. Men som sagt. Det är bara hår!

2 kommentarer:

  1. du är verkligen skitsnygg i allt! jag undrar dock lite när nästa förändring kommer och hur det kommer se ut då. ;) snyggo! <3

    SvaraRadera
  2. haha ..så himmla många olika frisyrer du passar i..måste bli lite mer som du där =D <3 yrs

    SvaraRadera