johanna andersson

johanna andersson

fredag 10 december 2010

Jag är bitter för:

- Att jag inte kom in på sjuksköterskelinjen, jag pallar inte vänta till andra antagningen!
- Att absolut INGENTING går som jag vill för tillfället!
- Att det ALDRIG är någon som kommenterar mina inlägg. Lönt att ha en blogg!
- För att jag aldrig går ut!
- För att det är mitt eget fel att jag aldrig går ut för att jag är för trött.

Som ni ser jag är sjukt bitter och i slut ändan är allt mitt fel.
Något som jag inte är bitter över är att jag har spinnat 3 gången denna veckan, och ska göra det igen idag. Känns bra!

4 kommentarer:

  1. förlåt, jag ska bättra mig på att kommentera - lovar! allt annat kommer lösa sig, det ska du se. <3 vi fixar detta!

    SvaraRadera
  2. en sak som du inte är bitter över är att jag kommer hem till dig om en vecka! :)

    SvaraRadera
  3. och ikväll ska vi ses!! ingen bitterhet där =D du har muntrat upp mig under hela hösten nu är de min tur att kittla dig till skratt =D puss hjärtat y

    SvaraRadera
  4. Men Johanna då! Vi läser den ändå ska du veta!
    Å det där med sjuksköterska ordnar sig! Jag blev också reserv på kriminologi om det känns lite bättre! Ödet har bättre planer för dig!

    /Alice

    P.S en utgång tills nästa lön kör vi på!

    SvaraRadera