johanna andersson

johanna andersson

söndag 1 augusti 2010

Lista

Du heter: Elin Johanna Erika Andersson


Smeknamn:
Jojo, Jonky, Dockan, Johanni

Låt som när du är ledsen sörjer till? 2 Am (Breath)

Beroende av: Internet, helt klart

Vad tror folk om dig? Ingen aning faktist, förhoppningsvis bara bra grejer


Stämmer det?
Även jag har mina dåliga sidor

Vad får du oftast komplimanger för? Hm, mina kläder

Hur imponerar man på dig? Humor, jag gillar ganska råhumor och när man är trevlig.

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja väldigt ofta när jag kollar tv


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Cyklar nu"

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hallå"

Vem ringde du senast?: Hedvig

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jag kommer hem nu då!

Antal timmar sömn inatt: 10 timmar, sjukt nice!

Sov du ensam: Nej, med Jasmina

Brukar du komma i tid: Alltid

Hur känner du dig nu: Trött och otaggad på att jobba imorgon

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Ingen åsikt faktist, tycker inte de är äckligt i allafall

Vad saknar du: Yrsa för tillfället. Men snart är hon hemma!

Hade du en bra kväll igår: Mycket mysig!

Favoritdryck på morgonen: Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagar aldrig efter 11. Måste få min skönhetsömn!

Är du blyg?: Innan jag lär känna någon kan jag vara ganska blyg

Sysslar du med någon idrott: Nej inte längre.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, attraktion dock

Har du spytt offentligt: Kanske

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Duscha i ett omklädningsrum med andra killar och massa andra killgrejor

Är du nöjd med ditt liv: Oftast, har haft en liten svacka ett tag.

Är du bortskämd: Nä, de skulle jag inte säga

Vad gör du i morgon: Hard work work

Vad är det värsta du vet?: Otrohet och människor som sviker

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Det har jag, och det är jag mycket glad över!

Vad är det finaste du fått?: Alla fina personliga brev jag fått genom åren från olika människor.

En speciell dag du minns: Studenten, 28 februari, massa underbara kvällar med mina tjejer

Du samlar på: Kläder

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina tjejer och Erik

När grät du senast: Någon vecka sen tror jag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle nog spara det mesta och sen köpa kläder!

Vill du gifta dig: Hell Yeah! Men absolut, de vill jag verkligen.

Vill du ha barn: Ja två stycken

Är du musikalisk?: Jag älskar att sjunga, det behöver ju dock inte betyda att jag är musikalisk!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Allt för många gånger


Biter du på naglarna:
Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar