johanna andersson

johanna andersson

lördag 14 augusti 2010

Fredagen den 13

6 tecken på att det var fredagen den 13 igår:

1. Jag jobbade mellan 3 på morgonen och var hemma halv åtta på kvällen
2. När jag var påväg hem ringer min bror för att säga att han har ramlat på moppen och måste sys
3. Precis när han har ringt dör min mobil
4. När jag är i malmö och har lämnat in hyr bilen måste jag ta bussen hem (HATAR bussar, särskilt malmös stadsbussar)
5. Fyran är så full att den bara kör förbi mig
6. Vilket resulterar i att jag får ta ettan hem, vilket betyder att jag får promenera i en kvart.


Bara jag som hade otur igår? Ja, mer än min kära bror då!

1 kommentar:

  1. Nejdå! Jag hade också otur igår, så det märktes att det var fredagen den 13:e! Men det glömmer vi tills ikväll =)

    SvaraRadera