johanna andersson

johanna andersson

tisdag 6 juli 2010

LISTA

SENASTE:

Sms:et du fick: "Kom då"
Person du träffade: Bror, eller ja. Han sitter ute i vardagsrummet
Låten du hörde: "Airplane" med Bob
Person du pussade på: Allt för lång tid sen, men det var nog Jasmina
Person du ringde: Mammsen
Tv-program du såg: Danska Hollywoodfruar (mkt mkt roligt)

ANTAL:


Gånger du har varit kär: Två ggr, en på riktigt
Gånger ditt hjärta har brustit: En gång
Hjärtat brustit på grund av dig: Ingen gång tror jag faktiskt!
Gånger ditt namn har varit med i tidningen: Två ggr tror jag

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Än så länge har jag tränat och handlat mat, ska sticka och jobba om någon timme
Var det kul: Ja, inte tråkigt i alla fall
Hur tidigt stiger du upp: Aldrig efter tio
Vad ska du göra ikv: Jobba till nio, sen blir det nog bara hem och mysa framför tv:n
Är du seriös: När jag anstränger mig
Vad är du allergisk mot: Nada
Var har du ont: Känner mig lite stel i axlarna
Använder du hårspray: I princip aldrig
Kan du stå på händer: hahahahha
Favorit serie: "Sex and the city" och "Vänner"
Dagens dryck: Vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar