johanna andersson

johanna andersson

torsdag 14 oktober 2010

Jag mår bra nu!

Tog en lång och väldigt snabb promenad i regnet och pumpade ut all ilska. På väger hem handlade jag lite chocklad och frukt som jag ska ha imorgonkväll.
När jag kom hem tog jag ett bad och nu, nu är jag helt avslappnad.
Mycket skönt!

Har skickat in min almänan till högskolan till våren, så håll alla tummarna nu för att jag kommer in till våren!
Fick även en fin kommentar av min vän Yrsa, saknar mina tjejer så himla mycket! Men sen när jag kommer hem ska jag mysa med dem hela tiden!

Nu ska jag käka middag!
Ciao

2 kommentarer:

  1. saknar dig med gumman men snart är du hemma och då ska vi umgås 24/7! <3

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna och sänder ut positiva tankar i universum för din skull!! pusselipusspuss

    SvaraRadera